0
Winkelwagen

Garantie en klachten

Garantie

Standaard 1 jaar garantie op alle artikelen:

Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben kan het voorkomen dat een artikel defect raakt. GroepenkastCompleet.nl biedt een garantie tot 1 jaar na factuurdatum. Echter u kunt zich na deze periode beroepen op de fabrieksgarantie van de fabrikant. Fabrieksgarantie kun je zien als een extraatje voor de consument. Je kunt in dat geval namelijk je garantie direct bij de fabrikant claimen.

10 jaar garantie op alle compleet door de originele fabrikant samengestelde groepenkasten.

Indien u aanspraak op deze garantie wenst te maken, dient u eerst schriftelijk contact met ons op te nemen. Alleen na onze goedkeuring kan het product naar ons teruggestuurd worden. Gebruik voor een snelle afhandeling het garantieformulier en stuur deze samen met het artikel (inclusief alle toebehoren en accessoires) en de originele factuur in een deugdelijke verpakking en voldoende gefrankeerd naar:

GroepenkastCompleet.nl
Zwanendaal 12
2914ET Nieuwerkerk aan den IJssel

Na ontvangst zullen wij het product testen op het aangegeven gebrek. Wij zullen u laten weten of u een vervangend exemplaar kunt verwachten of dat de dagwaarde wordt gecrediteerd. GroepenkastCompleet.nl kan afhandelingskosten in rekening brengen als het gebrek niet kan worden bevestigd.

De garantie komt te vervallen wanneer:

Er sprake is van schade door ongelukken of rampen, zoals brand, overstromingen, aardbevingen, oorlog, vandalisme of diefstal. Producten zijn geopend, wijzigingen zijn aangebracht of wanneer er sprake is van materiële schade, verkeerd gebruik, reparatie door een niet-geautoriseerde dealer, verkeerd onderhoud of wanneer de producten voor andere doeleinden zijn aangewend dan dat het product bedoeld is. Er sprake is van val-, vocht-, stoot- en/of drukschade.

GroepenkastCompleet.nl kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld voor mogelijk geleden gevolgschade of incidentele schade, winstderving of andere commerciële schade die voortvloeit uit het gebruik van dit product.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: klantenservice@groepenkastcompleet.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Foto